مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-29سياسي

کرونا در شاهرود| از تأمین 14 تخت آی سی یو تا اعمال محدودیت 3 هفته ای


با توجه به اعلام 43 شهر بحرانی کرونایی در کشور و قرار داشتن نام شاهرود در این لیست، محدودیت های سه هفته ای برای این شهرستان در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با توجه به اعلام 43 شهر بحرانی کرونا در کشور قرار داریم، گفت: هشت ماه تجربه مقابله با این بیماری را داریم؛ هرچند ویروس ناشناخته است و روی استفاده از داروی خاصی اتفاق نظر وجود ندارد و همه تیری در تاریکی است؛ اما تجربه ما در برخورد با این ویروس چگونگی رفتار آن است و اینکه رفتار ما چگونه بوده که ویروس طغیان یا عقب نشینی کرده است.

برگزاری مجالس و دورهمی آسیب جدی است چمن تأکید کرد: برگزاری محافل، مجالس و دورهمی آسیب است و اگر نادیده گرفتیم و اجتماعات را شکل دادیم و عادی ا نگاری کردیم، باید منتظر همه گیری کرونا آغاز شده و هنوز در حال صعود موج اخیر هستیم و شدت واگیر، ابتلا و مرگ و میر بالا است.

بیماریابی فعال در شهرستان های شاهرود و میامی چمن با اشاره به شهرستان های شاهرود و میامی و انجام بیماریابی فعال گفت: بیماریابی فعال در همه گیری اصل است و ما فعال بودیم و برای همین آمار کشف ما بالا رفت و مهم ترین رسالت ما بیماریابی فعال بود؛ چراکه اگر صورت نمی گرفت، آمار مرگ و میر تصاعدی بالا می رفت و سیر انتقال و شیوع بیشتر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در شاهرود| از تأمین 14 تخت آی سی یو تا اعمال محدودیت 3 هفته ای

کرونا در شاهرود| از تأمین 14 تخت آی سی یو تا اعمال محدودیت 3 هفته ای